SPLOŠNO
V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, 7 dni na teden. Uporaba je
brezplačna. Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti. Ob prevzemu je kupec dolžan
preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga. Kupec ob prevzemu plača blago
na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila. Informacije o naročilu vam
omogoča spremljanje vašega nakupa od naročila do dostave. Slednja možnost vam
je na voljo z izbiro opcije Moji podatki in nato Moja naročila, kjer lahko vedno
ugotovite trenutni status vašega naročila. O statusu vašega naročila vas dosledno
obveščamo tudi preko elektronske pošte.
REKLAMACIJE
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Stroške vračila blaga v reklamacijo krije kupec, medtem, ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec. Pisne reklamacije lahko naslavljate na emajl, ki je na dnu strani. Uporabite lahko tudi spletni obrazec za pošiljanje sporočil.
PREKLIC NAROČILA
Če je bilo blago v času vašega preklica naročila že odposlano pa vam pripada
pravica, da kupljeno blago na svoje stroške v roku tridesetih dni od dneva
prevzema vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži na naslov trgovca.
Če trgovec oceni, da blago ni v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji
posredovano kupcu, si le-ta pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne - i
n tokrat nepreklicne - dostave takšnega blaga kupcu.